11zon cropped 2024 01 14T021813.373
طرز تهیه گمج کباب خوشمزه به روش گیلانی اصیل
1402-10-24
bater chiken
طرز تهیه باتر چیکن، غذای خوشمزه و لذیذ هندی!
1402-10-24

۱۲ اصل مهم ست کردن دستبند و ساعت

11zon cropped 2024 01 14T094619.634

دستبند و ساعت همسان آنها این روزها بسیار شیک هستند. اما برای اینکه ساعت را در کنار دستبند خود قرار دهید، باید قوانینی از این سبک را یاد بگیرید. برای آشنایی با شیک ترین مدل ها با شادمگ همراه باشید.

استفاده از دستبند کنار ساعت

در ترندهای مد این روزها، قرار دادن یک دستبند یا حتی چند دستبند در کنار ساعت بسیار رایج است تا ساعت تنها در دست نباشد…! در کل اگر می خواهید دستبند طلا را با ساعت ست کنید باید یک سری نکات و معیارها را از قبل در نظر بگیرید تا تاثیر و درخشندگی مورد انتظار شما از این ست قابل ارزیابی باشد.

دستبند و ساعت همساندستبند و ساعت همسان

برخی معتقدند که باید فقط یک دستبند کنار ساعت قرار دهید، برخی دوست دارند دور ساعت شلوغ کنند و از چند مدل دستبند در کنار آن استفاده کنند. و باید گفت که ست کردن دستبند با ساعت مختص خانم ها نیست و آقایان نیز می توانند برای ایجاد جلوه ای زیبا و خاص از انواع دستبند طلا در کنار ساعت خود استفاده کنند. البته باید اصولی داشته باشید انتخاب ساعت مناسب با سبک میدانم

با ترکیب یک دستبند و یک ساعت، چگونه می‌توانید بدون زحمت به نظر برسید بدون اینکه به نظر برسید که برای انجام بهترین کار تلاش می‌کنید؟ تعداد دستبند مناسب برای پوشیدن با ساعت چقدر است؟ آیا دو دستبند و ساعت روی یک مچ زیاد است؟
اینها برخی از گیج کننده ترین سوالاتی است که همه ما با آنها دست و پنجه نرم می کنیم. اگر می‌خواهید بفهمید که چگونه ساعت مچی مورد علاقه خود را به همراه یک دستبند بپوشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم.

آیا گذاشتن ساعت و دستبند روی یک مچ اشکالی ندارد؟

خب بله

می توانید ساعت و دستبند طلایی خود را روی یک مچ دست ببندید. مردان و زنان ده‌ها سال است که دستبند و ساعت را روی مچ یکسان می‌بندند، و اگر اهل مد و مد هستید، می‌دانید که وقتی بدانید آن را با چه چیزی باید جفت کنید، می‌توانید به‌طور یکپارچه از ترکیب ساعت و دستبند استفاده کنید.

دستبند و ساعت همساندستبند و ساعت همسان
حتما خانم هایی را هم دیده اید که نمی توانند دستبند مورد علاقه خود را رها کنند و از آنجایی که مجبورند ساعت خود را نیز بپوشند، جایی بین دستبندها خواهند رفت.
برداشتن دستبند و ساعت برای این خانم ها آسان است زیرا آنها می دانند که چگونه این لوازم جانبی را متعادل کنند. این افراد مانند گردنبندهای چند لایه می توانند بدون زحمت دستبند را با ساعت های خود ست کنند.

متأسفانه همه نمی توانند این ظاهر را داشته باشند و اغلب اوقات تلاش برای تطبیق دستبند یا دستبند ساعت با همان دستبند فاجعه آمیز است یا به دلیل برخورد مواد، به دلیل اندازه نامناسب، و همچنین مواردی وجود دارد که عناصر لوازم جانبی با هم مطابقت ندارند. همکاری.
بنابراین در حالی که بستن ساعت و دستبند روی یک مچ خوب است، باید نحوه چیدمان این قطعات را یاد بگیرید.

نکته

به عنوان مثال، برای مردانی که عاشق اکسسوری هستند، بهتر است تنها یک یا حداکثر ۲ دستبند همراه ساعت خود ببندند تا ظاهری متعادل و باحال داشته باشند.

همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که اگرچه ترکیب دستبند و ساعت ممکن است برای برخی از مردان خوب به نظر برسد، اما ممکن است برای همه مناسب نباشد و اغلب به نوع یا شخصیت فردی که این قطعات را می پوشد بستگی دارد.

دستبند و ساعت همساندستبند و ساعت همسان
در برخی موارد، ممکن است بهترین ایده نباشد که دستبند و ساعت خود را روی یک مچ ببندید.
به عنوان مثال، اگر مچ دست شما از مواد ظریفی ساخته شده باشد، چیزی که بند ساعت را خراش می دهد و در نتیجه ارزش (فروش مجدد) ساعت را کاهش می دهد. خوب، مگر اینکه در حین ضبط، ساعت خود را به دست داشته باشید.

اما اگر اجزای ساعت مچی و دستبند با هم ترکیب شدند و هیچ آسیبی به آنها وارد نشد، نگران نباشید که نمی توانید دستبند و ساعت خود را روی یک مچ ببندید.

معایب هماهنگی دستبند و ساعت روی یک مچ دست

اگرچه می توانید با بستن دستبند و ساعت خود بر روی یک مچ به ظاهری متعادل و جذاب برسید، اما مواقعی وجود دارد که پوشیدن این دو اکسسوری روی یک مچ دست عاقلانه نیست. برخی از دلایلی که ممکن است ایده بدی باشد که دستبند و ساعت خود را روی مچ یکسان ببندید:

گاهی اوقات دستبند و ساعت شما مستحق توجه فردی هستند، به این معنی که منحصر به فرد بودن خود را از دست می دهند و زمانی که با هم می پوشند آنطور که باید برجسته نمی شوند.
اصطکاک مسئله بزرگ دیگری است که باید در نظر گرفت. اصطکاک بین ساعت و سنگ های قیمتی روی دستبند می تواند سنگ ها و/یا ساعت را خراش دهد.
با دستبندهای سنگی، اگر بند ساعت با دستبند در هم بپیچد، از بین رفتن برخی از سنگ های روی دستبند بسیار آسان است.
بنابراین چگونه می توانید دستبند را بردارید و به همان مچ دست نگاه کنید، با ظرافت (و بدون اینکه به نظر برسید که در حال تلاش هستید)؟

۱۲ اصل مهم برای ست کردن دستبند و ساعت در یک دست

نوع مناسب دستبند را انتخاب کنید.

امروزه انواع و طرح های مختلفی از دستبندها در بازار وجود دارد و اگر قصد دارید از دستبند استفاده کنید در حالی که ساعت خود را روی مچ دست خود قرار داده اید، مهم است که به این نکته توجه داشته باشید که ساعت شما بر روی نوع دستبند شما تاثیر می گذارد. .
دستبندی که انتخاب می کنید به جنس، رنگ و طرح بند ساعت بستگی دارد.
به عنوان مثال، اگر ساعت فلزی می پوشید، بهتر است یک دستبند فلزی نیز انتخاب کنید – هر دو لوازم جانبی باید از یک فلز باشند. ترکیب رنگ های متالیک مهم است زیرا بازی منسجم تری روی مچ دست ایجاد می کند و در کل ظاهر شیک تری ایجاد می کند.
بنابراین اگر اغلب با هر دو اکسسوری می‌کنید، به سراغ ساعت‌ها و دستبندهای استیل ضد زنگ بروید، اما نه ساعت‌های استیل ضد زنگ با دستبندهای رزگلد. به یاد داشته باشید که برخی از ترکیبات فلزی طعم بدی را در دهان شما به جا می گذارند و این یکی از آنهاست.

دستبند و ساعت همساندستبند و ساعت همسان
خبر خوب این است که می توانید ساعت فلزی را با یک دستبند غیر فلزی بپوشید. بیایید بگوییم یک ساعت استیل ضد زنگ با یک دستبند طناب لنگر.

رنگ ها را مطابقت دهید

دومین نکته مهمی که در هنگام تلاش برای کشیدن دستبند و ساعت ترکیبی روی یک مچ باید در نظر بگیرید، رنگ است. برای ظاهر کلی بهتر و مچ دست بلند باید با رنگ این دو اکسسوری هماهنگی داشته باشید. تطابق رنگ باعث می شود این دو قطعه به خوبی با هم هماهنگ شوند و فضایی از ظرافت را ایجاد کنند.
در حالی که نیازی نیست که دستبندهای شما با رنگ ساعت شما مطابقت داشته باشد، می توانید با انتخاب ساعت های مچی با بند های قابل تعویض و سپس گرفتن بند هایی در رنگ های مختلف، اطمینان حاصل کنید که این دو همیشه با هم هماهنگ هستند.
داشتن نوارهای رنگی مختلف به این معنی است که مجبور نیستید ده ها دستبند بخرید.

دستبند و ساعت همساندستبند و ساعت همسان

با این حال، به خاطر داشته باشید که این استراتژی ممکن است برای شما کارساز نباشد، به خصوص اگر ساعت‌های گران‌تر با بند فلزی را ترجیح می‌دهید – و در چنین مواردی، خرید دستبند در رنگ‌های مختلف منطقی‌تر است. تا زمانی که با ساعت مطابقت داشته باشند.

ساعت را در مرکز توجه قرار دهید

زمانی که قصد دارید دو قطعه جواهرات را قرار دهید، فقط یکی از آنها باید در مرکز توجه قرار گیرد. در این شرایط باید ساعت را در مرکز توجه قرار دهید. چرا؟ زیرا ساعت مچی کاربردی تر و مهم تر است، در حالی که از دستبند برای تکمیل ظاهر استفاده می شود.

یکی از اشتباهات رایج هنگام جفت کردن دستبند و ساعت این است که افراد یک ساعت پر زرق و برق را در کنار یک دستبند به همان اندازه زیبا می اندازند! این باعث سردرگمی می شود و از ارزش شناختی و ظاهر کلی ساعت شما می کاهد.

از پوشیدن دستبندهای زیاد خودداری کنید

دستبندها شیک هستند، شما به راحتی می توانید به آنها معتاد شوید و پس از مدتی ممکن است متوجه شوید که بیش از یک دستبند به دست دارید.

دستبند و ساعت همساندستبند و ساعت همسان
اما اگر با ساعت خود دستبند می بندید، مهم است که مطمئن شوید که تعداد زیادی دستبند را در یک زمان نبندید. در بیشتر موارد، بیش از دو دستبند با ساعت زیاد است و مچ دست شما به هم ریخته و نامناسب به نظر می رسد.
انباشتن بیش از حد دستبند ایده خوبی نیست زیرا چیدن بیش از حد جواهرات اجازه نمی دهد تک تک جواهرات برجسته شوند و این دستبندهای جذاب به سادگی در بین جمعیت ناپدید می شوند.
بنابراین دستبند را به حداقل برسانید و اگر مجبورید بیش از یک دستبند بپوشید، خود را به ۳ دستبند محدود کنید.
نکته جالب این است که وقتی شروع به پوشیدن یک دستبند به جای دو یا سه دست کنید (به علاوه ساعت)، خواهید دید که فقط یک دستبند و ساعت عالی به نظر می رسد و هرگز نیازی به کنار هم قرار دادن آنها نداشتید. این عکس زیر را ببینید، دستبند بزرگ است.

آن را نزدیک دست خود حمل کنید

این یکی از نکاتی است که عادی به نظر می رسد، اما باید این واقعیت را تکرار کنیم که باید ساعت و دستبند خود را پایین تر روی مچ دست و تا حد امکان نزدیک به دست خود نگه دارید.

دستبند و ساعت همساندستبند و ساعت همسان
این بدان معنی است که دستبند قبل از ساعت قرار می گیرد و اولین قسمت نزدیک به دست شما و به دنبال آن ساعت خواهد بود. هرگز در دو طرف ساعت دستبند نبندید.
استفاده از این لوازم جانبی روی مچ دست تضمین می کند که دستبند و ساعت مکمل یکدیگر هستند و هیچ کدام جلوه دیگری را نمی ربایند.

فاصله مهمه

دستبند را خیلی نزدیک به ساعت نبندید. آنها را از هم جدا کنید تا تعادل داشته باشید و ساعت خود را برجسته کنید، حتی اگر مکمل یکدیگر باشند.

دستبندهای کوچکتر را انتخاب کنید

برای بهترین ترکیب ساعت و دستبند، دستبندهای نازکتر و کوچکتر را انتخاب کنید. همچنین باید از دستبندهای خیلی تنگ خودداری کنید.

فقط یک اکسسوری دوست داشتنی

بهترین راه برای لوازم جانبی با دستبند و ساعت این است که فقط به یک قطعه زیبا بچسبید. دفعه بعد یک لباس پر زرق و برق متفاوت می پوشید.

دستبند و ساعت همساندستبند و ساعت همسان

انتخاب قطعات نازک برای مطابقت با دستبند و ساعت

اگر باید تکه های لایه لایه کنید، چند تکه نازک را از دستبندهای ضخیم انتخاب کنید

توجه به زمان و مکان

مکان و مکانی که در آن ظاهر خواهید شد برای انتخاب دستبند و ساعت بسیار مهم است. در واقع برای قرار دادن این زیور آلات ابتدا باید مکانی را که قصد بازدید از آن را دارید در نظر بگیرید.

برای مثال، اگر قصد دارید در یک مهمانی رسمی شرکت کنید، باید ساعت مچی مناسب برای استایل رسمی یا از یک ساعت کلاسیک با بند فلزی با دستبند همسان استفاده کنید.

اما اگر قصد رفتن به دانشگاه یا یک جلسه دوستانه را دارید، استفاده از ساعت اسپرت با بند چرمی یا انواع ساعت های هوشمند با دستبند همسان زیباتر می شود.

توجه به نوع زیورآلات متناسب با دستبند و ساعت

نکته مهمی که هنگام هماهنگی ساعت و دستبند باید به آن توجه کرد جنس آنهاست. ساعت های کلاسیک با بند فلزی در کنار انواع دستبندهای طلا، نقره، استیل و تیتانیوم بسیار زیبا خواهند بود. همچنین اگر ساعت شما بند چرمی دارد، بهترین گزینه برای شما استفاده از دستبندهای چرمی است.

مطابقت ساعت و دستبند با توجه به استایل فرد

استایل افراد نقش مهمی در انتخاب ساعت و دستبند خواهد داشت. به عبارت دیگر، مطابقت ساعت و دستبند برای استایل رسمی و غیررسمی با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

اگر از آن دسته افرادی هستید که معمولا لباس های اسپرت و غیررسمی می پوشید، باید ساعت و دستبند نوع اسپرت خود را نیز انتخاب کنید. اما اگر استایل شما رسمی است، بهترین گزینه برای شما دستبند و ساعت کلاسیک و متالیک است.

نکات مهم برای هماهنگی ساعت و دستبند

سعی کنید مدل دستبند خود را با مدل ساعت هماهنگ کنید. یعنی اگر ساعتی دارید که اسپرت است، ترجیحاً دستبند شما هم اسپرت و مناسب استایل شما باشد یا اگر ساعتی دارید که فلزی است و در دسته ساعت های کلاسیک قرار می گیرد، دستبند بهتر است در دسته دستبندهای کلاسیک نیز قرار گیرد تا هماهنگی زیبایی ایجاد شود.

دستبند و ساعت همساندستبند و ساعت همسان
به هماهنگی رنگ دستبند با رنگ ساعت خود توجه کنید! بهتر است رنگ دستبند و ساعت شما در یک طیف باشد و خیلی متضاد نباشد تا جلوه ای زیبا و مناسب داشته باشد.
قبل از ساعت، دستبند را روی مچ دست خود قرار دهید. یعنی اول دستبند و بعد ساعت. برای جلوه بهتر قرار دادن ساعت بعد از دستبند زیباتر است.
کافی ساعت و به دستبند خود توجه کنید. بهتر است دستبند و ساعت هم اندازه و هم قطر باشند یکی خیلی بزرگ و دیگری خیلی کوچک نباشد.

مقاله چه قدر برای شما مفید بود؟

براتون بدرد بخور بود؟

با تشکر از شما برای بازخورد شما!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

می خواهید یک حساب کاربری ایجاد کنید؟

افزودن به سبد خرید

سبد خرید شما در حال حاضر خالی است.